Tarjoamme yrityksellesi kehittämispalveluja liiketoimintamahdollisuuksien tunnistamisen ja kehittämisen alueella.
PALVELUJEN JA TUOTTEIDEN KEHITYKSESSÄ
palvelumuotoilua: palveluympäristön ja asiakkaan palvelupolun kuvaaminen ja kehittäminen, palvelujen tuotteistamista, tuote- ja palvelutestausta (myös virtuaaliympäristössä)
ASIAKASKOKEMUKSEN JA -YMMÄRRYKSEN KEHITTÄMISESSÄ
asiakastutkimusta, kuluttajatrendien ja asenteiden ennakointia ja tutkimusta, kilpailijaseurantaa ja- tutkimusta
ORGANISAATION JA TYÖYHTEISÖN KEHITTÄMISESSÄ
yrityksen prosessien, käytäntöjen tai toiminnan kehittäminen, ryhmä- ja kokoustyöskentelyn tehostaminen, johtoryhmä- ja hallitustyöskentelyn tehostaminen, henkilöstön kehittämissuunnitelmat
TALOUDEN HALLINNASSA JA ANALYSOINNISSA
tilinpäätösanalyysit, tunnuslukujen ja raporttien lukutaito, uusien tilitoimistopalvelujen tuotteistaminen ja palvelumuotoilu
MARKKINOINNIN JA VIESTINNÄN KEHITTÄMISESSÄ
yrityksen prosessien, käytäntöjen tai toiminnan kehittäminen, ryhmä- ja kokoustyöskentelyn tehostaminen, johtoryhmä- ja hallitustyöskentelyn tehostaminen, henkilöstön kehittämissuunnitelmat
KASVU- JA KANSAINVÄLISTYMISOSAAMISESSA
markkinatutkimuksia, kieli- ja kulttuurikoulutuksia (ruotsi, englanti, saksa, venäjä, espanja, kiina, ranska), monikielinen markkinointiviestintä, yritysten toimintaympäristön muutosten analysointi.
Kysy lisää:
Kehitysjohtaja
Kimmo Nikkanen
puh. 044 7101 409
e-mail: etunimi.sukunimi@kamk.fi
Sisältöesimerkkejä: