Opiskelijat saavat insinöörikoulutuksessa valmiudet alan asiantuntijatehtäviin sekä yrittäjyyteen. Peliteknologian koulutuksesta valmistuu rautaisia ohjelmistoalan asiantuntijoita, jotka osaavat soveltaa osaamistaan pelialan lisäksi monilla muillakin teollisuuden aloilla. Älykkäät järjestelmät koulutuksesta valmistunut insinööri voi toimia mielenkiintoisissa tulevaisuuden teknologian laite- ja ohjelmistosuunnittelun tehtävissä.
Koulutuksessa on 40 aloituspaikkaa ja molempiin suuntautumisvaihtoehtoihin on rajattu ryhmäkoko. Opiskelijat suuntautuvat ensimmäisen vuoden yhteisten opintojen jälkeen soveltuvuuden, taitojen ja opintomenestyksen perusteella. Opintoihin sisältyy 30 opintopisteen laajuinen harjoittelu, joka suoritetaan opiskeltavaan alaan liittyvissä tehtävissä yrityksissä tai yhteisöissä. Opinnot ovat käytännönläheisiä ja opittua teoriaa sovelletaan käytäntöön erilaisten käytännön projektitöiden kautta.
Tulevaisuuden työnimikkeitä valmiustumisen jälkeen ovat mm. Game Engine Programmer, Graphics Programmer, ohjelmistosuunnittelija, Software engineer, R&D engineer, Sales engineer, Embedded Programmer, suunnitteluinsinööri, tuotekehitysinsinööri, projekti-insinööri.
Muistathan, että KAMKissa voi opiskella pelialan ammattilaiseksi myös tietojenkäsittelyn tradenomikoulutuksessa.
Lue lisää tietojenkäsittelyn tradenomikoulutuksesta
KAMK järjestää ilmaisen, Insinöörikoulutuksen valintakokeeseen valmentavan verkkokurssin maalis-toukokuun aikana
Lue lisää ja ilmoittaudu mukaan!