Etusivu / fi / Palvelut työelämälle / Liiketoiminnan kehittämispalvelut / Kävijälähtöistä palvelumuotoilua

Käyttäjälähtöistä palvelumuotoilua joustavasti yritysten tarpeisiin


• Strategisen tason ohjausta palvelumuotoilun kehitystyöhön
• Tukea palvelukonseptien määrittelyyn sekä palveluprosessin kuvaukseen
• Ideointia palveluympäristön ja palvelukontaktipisteiden analysoinnissa ja kehittämisessä
• Työkaluja asiakkaan käyttäjäkokemuksen kuvaamiseen ja tutkimiseen 

Konkreettista palvelutarjontaa yrityksesi tarpeisiin:
• Teemme strategista palveluprosessin suunnittelua
• Kuvaamme palvelun käyttöön tai kuluttamiseen liittyvää toiminnallista ympäristöä
• Tutkimme asiakkaan käyttäjäkokemusta, asiakaspersoonia sekä asiakaspolkuja
• Testaamme ja arvioimme uusia palvelu-ideoita

 

Lisätietoja:
Maarit Vuorinen
puh. 044 7101 657
etunimi.sukunimi@kamk.fi