KAMK_kirjaimet.jpg

Etusivu>Esittely>Ajankohtaista>Peliteknologia liiketoiminnassa ja koulutuksessa –tapahtuma 15.2.2018
9.1.2018 15:05

Peliteknologia liiketoiminnassa ja koulutuksessa –tapahtuma 15.2.2018

Onko organisaatiollasi idea peliteknologian soveltamisesta?
Tule jakamaan se kanssamme ja keskustelemaan toteuttamistavoista.


Virtuaali- ja peliteknologia on yhä keskeisemmässä roolissa yritysten ja muiden organisaatioiden toiminnan kehittämisessä.  Kajaanin AMK järjestää torstaina 15.2.2018 klo 13:00 - 16:00 demonstraatioista ja laboratoriovierailuista koostuvan tapahtuman. 


Tapahtumassa pääset tutustumaan mm. virtuaalitodellisuuden soveltamiseen opetuksessa ja liiketoiminnassa, älykkäät järjestelmät -koulutuksen sisältöihin sekä yrityslähtöisten opiskelijaprojektien toteutustapoihin. Tilaisuus on suunnattu yrityksille ja muille aiheesta kiinnostuneille toimijoille.


Tapahtuma järjestetään Kajaanin AMK:n Taito 1 -rakennuksessa, osoitteessa Kuntokatu 5, 87100 Kajaani. Tarjoilujen varaamiseksi ilmoittautumiset pyydetään jättämään 11.2.2018 mennessä — ole nopea, paikkoja on rajoitetusti!

Ilmoittautumiset osoitteeseenhttp://www.kamk.fi/Tapahtumat/Simppeli-hanke-seminaari
Lisätietoja: Taneli Rantaharju, taneli.rantaharju@kamk.fi, 044 7101 253.


Tilaisuus on samalla Simulaattori- ja peliosaaminen opetuksen kehittämisessä -hankkeen (SIMPPELI) loppuseminaari. Vuosina 2015-2017 toteutettu SIMPPELI-hanke koostui neljästä kehittämiskokonaisuudesta: 1) peli- ja simulaatioympäristöjen soveltaminen monialaisesti opetuksessa, 2) Älykkäät järjestelmät -opetussuunnitelman sisällön kehittäminen, 3) toimeksiantoina saatavien hyötypeliaihioiden hyödyntäminen projektiopinnoissa ja 4) pelialan koulutustarjonnan laajentaminen master-tasoisiin opintoihin.
Tervetuloa mukaan!



OHJELMA
13:00 - 13:20 Tapahtuman avaus ja hanke-esittely: Simulaattori- ja peliosaaminen opetuksen kehittämisessä (SIMPPELI, S20087)
13:20 - 13:30 Virtuaaliympäristöt ja oppimispelit sairaan- ja terveydenhoidon osaamisalalla
13:30 - 13:40 360-videokuvauksen soveltaminen robotiikan opetuksessa
13:40 - 13:50 Pelillä kiinnostavuutta kielten opiskeluun
13:50 - 14:00 Yhteenveto ja loppukeskustelu
14:00 – 16:00 Kahvitarjoilu, demonstraatiot ja laboratoriovierailut
(Pidätämme oikeuden mahdollisiin muutoksiin)

 

SImppeli loppuseminaari_jpg.jpg