Etusivu / fi / Palvelut työelämälle / Liiketoiminnan kehittämispalvelut

Tarjoamme yrityksellesi kehittämispalveluja liiketoimintamahdollisuuksien tunnistamisen ja kehittämisen alueella.

PALVELUJEN JA TUOTTEIDEN KEHITYKSESSÄ

palvelumuotoilua: palveluympäristön ja asiakkaan palvelupolun kuvaaminen ja kehittäminen, palvelujen tuotteistamista, tuote- ja palvelutestausta (myös virtuaaliympäristössä)

ASIAKASKOKEMUKSEN JA -YMMÄRRYKSEN KEHITTÄMISESSÄ

asiakastutkimusta, kuluttajatrendien ja asenteiden ennakointia ja tutkimusta, kilpailijaseurantaa ja- tutkimusta

ORGANISAATION JA TYÖYHTEISÖN KEHITTÄMISESSÄ 

 yrityksen prosessien, käytäntöjen tai toiminnan kehittäminen, ryhmä- ja kokoustyöskentelyn tehostaminen, johtoryhmä- ja hallitustyöskentelyn tehostaminen, henkilöstön kehittämissuunnitelmat

TALOUDEN HALLINNASSA JA ANALYSOINNISSA

tilinpäätösanalyysit, tunnuslukujen ja raporttien lukutaito, uusien tilitoimistopalvelujen tuotteistaminen ja palvelumuotoilu

MARKKINOINNIN JA VIESTINNÄN KEHITTÄMISESSÄ 

yrityksen prosessien, käytäntöjen tai toiminnan kehittäminen, ryhmä- ja kokoustyöskentelyn tehostaminen, johtoryhmä- ja hallitustyöskentelyn tehostaminen, henkilöstön kehittämissuunnitelmat

KASVU- JA KANSAINVÄLISTYMISOSAAMISESSA

markkinatutkimuksia, kieli- ja kulttuurikoulutuksia (ruotsi, englanti, saksa, venäjä, espanja, kiina, ranska), monikielinen markkinointiviestintä, yritysten toimintaympäristön muutosten analysointi. 

Kysy lisää: 

Koulutuspäällikkö 
Hannele Siipola
puh. 044 710 120
e-mail: etunimi.sukunimi@kamk.fi

Sisältöesimerkkejä: